בלוג סקס אהוב אותי

פטישים מיניים: מה הם וכיצד לחקור בבטחה את הקינק הזה

פטישים מיניים: מה הם וכיצד לחקור בבטחה את הקינק הזה

526 מילים

כשזה מגיע למיניות, בני אדם רחוקים מלהיות רגילים. אנחנו נהנים לחקור את נבכי המיניות שלנו ולגלות את כל המשתמע מכך. למרות שחלקם מוצאים דרכים פסיביות יותר לחקור, אחת הדרכים הנפוצות ביותר היא באמצעות פטיש.

מהו פטיש?
פורטל מומלץ

פטיש מוגדר כסוג מסוים של התנהגות, אובייקט או רגש כלפי הארוטי ושאינו כרוך בהכרח ביחסי מין. פטיש מיני הוא תשוקה מינית עזה ועניין בחלק גוף מסוים או בהתנהגות שאינה נחשבת בדרך כלל ארוטית או מינית. פטישים יכולים לנוע בין המתון לקיצוני ויכולים לכלול חפצים שונים, חלקי גוף או פעילויות.

פטישים יכולים להיות נדירים כמו רגליים, או פופולריים כמו BDSM. רוב האנשים מעולם לא חקרו פטיש לפני כן, ולכן הם לא יודעים את הגבולות או איך לחקור אותם בבטחה. זה טבעי להרגיש חשש, אבל עם הידע וההבנה הנכונים, זו יכולה להיות חוויה בטוחה ומעצימה.

סוגי פטישים

ישנם אינספור סוגים שונים של פטישים ולכולם יש רמות שונות של טאבו הקשור אליהם. הפטישים הפופולריים ביותר הם BDSM, רגליים, הלבשה תחתונה, קוספליי, עור וגומי. לקבלת רשימה מקיפה יותר, להלן תיאור כמה מהפטישים הנפוצים הנדונים להלן.

סאדו מאזו

BDSM מייצג שעבוד, משמעת, דומיננטיות, כניעה, סדיזם ומזוכיזם. BDSM הוא סוג של משחק כוח עם מבוגרים בהסכמה העוסקים בפעילויות הן פיזית והן פסיכולוגית. פעילויות אלה כוללות שעבוד, משמעת, משחק חושי, דינמיקת דומיננטיות/כניעה ומשחקי תפקידים.

הרגליים

פטיש כף הרגל, הידוע בכינויו "footsie", הוא כאשר מישהו מגורה על ידי כפות רגליים וציפורניים. אנשים שעושים פטישיזציה לכפות הרגליים נהנים לעתים קרובות ללקק, לנשוך ולסגוד לכפות הרגליים.

הלבשה תחתונה

הלבשה תחתונה היא פטיש פופולרי הכולל הן את התחושה הפיזית והן את הגירוי הפסיכולוגי ללבוש וצפייה בסוגים שונים של הלבשה תחתונה. פריטים פופולריים שעברו פטישיזציה כוללים ביריות, דובונים, מחוכים, גרביים ותחתונים.

קוספליי

קוספליי, קיצור של "משחק תחפושות", הוא סוג של משחק תפקידים וביטוי יצירתי שבו אנשים מתחפשים לדמויות או חפצים מפנטזיה, מדע בדיוני, אנימה וקומיקס. המשתתפים עוסקים בהופעות, פוזות ומשחק יצירתי כאשר הם לוקחים חלק בקוספלייינג.

עור

פטיש העור קשור לעתים קרובות עם BDSM שבו אנשים נהנים ממראה, תחושה וריח של בגדי עור ואביזרים. אקספרסיביים ואופנתיים, אנשים שנהנים מהפטיש מתלבשים לעתים קרובות בעור ומתעוררים מתחושת הבד.

גומי

פטישיזם גומי מתייחס לעתים קרובות לאנשים שמתעוררים על ידי הריח, המרקם והתחושה של בגדי גומי/לטקס. פריטים פופולריים כוללים חליפות צלילה, חליפות גימפ ובגדי ויניל מבריקים.

טיפים לבטיחות

על מנת לחקור בבטחה את העולם הרחב של פטישים, ישנם כמה טיפים ואמצעי בטיחות שכדאי לקחת בחשבון, כולל הדברים הבאים.

• הציבו גבולות וציפיות מיניים ברורים – לפני שאתם עוסקים בכל צורה של משחק פטיש, חשוב לדון בגבולות ובציפיות המיניות עם בן או בת הזוג על מנת להבטיח שכולם ירגישו בנוח.

• קבעו מילה בטוחה – הגדרת מילה בטוחה מבטיחה שכאשר אחד מכם מרגיש לא נוח או לא בטוח במהלך חקירת פטיש, האדם השני יכול להפסיק לחלוטין ואף אחד לא נפגע.

• הקפידו על מין בטוח יותר – הקפידו לתרגל מין בטוח יותר, בין אם באמצעות קונדומים או סכרים דנטליים, כדי למנוע מחלות מין או מחלות מין.

• תיהנו והיו עם ראש פתוח – תיהנו לחקור פטישים שונים, מכיוון שזו יכולה להיות חווית למידה נהדרת ודרך נהדרת להתנסות במיניות שלכם. הישארו עם ראש פתוח ואל תמהרו לשפוט פטישים שונים ואת האנשים שנהנים מהם.

מסקנה

פטישים יכולים להיות נפלאים ומרגשים כאשר חוקרים אותם בסביבה בטוחה ובהסכמה. זכרו להיות מכבדים, עם ראש פתוח ומוכנים לנסות דברים חדשים ולחקור פעילויות שונות. כל עוד אתה אחראי ואתה מתקשר עם השותף שלך, אתה יכול לקבל חוויה מדהימה לחקור פטישים מיניים.

בלוג סקס אהוב אותי כתבות נוספות

בעלי כנף: לחקור את העולם המרגש של אי-מונוגמיה בהסכמה

בעלי כנף: לחקור את העולם המרגש של אי-מונוגמיה בהסכמה

סווינגרים. סביר להניח שהמילה מעלה מגוון תגובות ודימויים במוחם של אנשים. עבור חלק, זה עשוי להזכיר אורח חיים מרגש והרפתקני, בעוד עבור אחרים, זה…

חינוך לשעבר: מדריך מקיף לעתיד בריא

חינוך לשעבר: מדריך מקיף לעתיד בריא

חינוך מיני הוא מרכיב קריטי בחינוך מקיף לצעירים. זהו נושא רגיש אך הכרחי שמטרתו להקנות ידע והבנה של המיניות האנושית, כולל היבטים רגשיים, פיזיים…

לחקור את העולם של נערות ליווי: מבט מבפנים על המקצוע החידתי והשנוי במחלוקת

לחקור את העולם של נערות ליווי: מבט מבפנים על המקצוע החידתי והשנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או מלוות, היו נושא של קסם, סקרנות ומחלוקת במשך עשרות שנים. נשים אלה, המספקות חברות ומציעות את זמנן…