בלוג סקס אהוב אותי

למה טוב לזיין אחרי מכון הכושר

למה טוב לזיין אחרי מכון הכושר

295 מילים

אימון במכון הכושר הוא תמיד דבר מומלץ. יש שפע של יתרונות בריאותיים לאימון גופני וזה עושה גם טוב לנפש. ובכלל לנפח קצת את שרירי הידיים ולחטב את הקוביות בבטן יסייע לכם למשוך אליכם יותר זיונים. כדאי לעבוד על זה בחורף על מנת להיות מוכנים לקיץ…. וכמובן שגם המכון עצמו הוא מקום למצוא בו זיונים.

בוודאי שמתם לב שאתם חרמנים כאשר אתם יוצאים ממכון הכושר. יש לכך שתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה הוא שאתם רואים בחורות חטובות בבגדים צמודים מתאמנות סביבכם. אני לא צריך לספר לכם על הכוסית שעושה דד ליפט… אתם יודעים על מה אני מדבר.

אבל מכון הכושר גם מעורר פעילות הורמונלית התורמת לחרמנות שלכם וגם לביצועים שלכם.

מגביר את המשיכה

להיות מסריחים מזיעה לא נשמע דבר טוב, אבל האמת שהביולוגיה שלנו חושבת אחרת. המחקרים מראים כי נשים מרגישות משיכה דווקא לגברים עם ריח של זעה, ובעיקר שהיא מלא בטסטוסטרון כמו בחדר הכושר. אין זה אומר שאינכם צריכים לשים דאודורנט. זה עובד טוב ביחד ולא פוגע באפקט. לפני האקט עצמו סביר להניח כי תרצו להתקלח, תוכלו לעשות זאת יחדיו.

משפר את הזקפה

אימון כושר משפר את זרימת הדם לכל איברי הגוף. אולי חשבתם בעיקר על השרירים, אבל גם אברי המין שלכם מקבלים יותר דם. מה שצפוי להביא לזקפה חזקה מהרגיל, אך שימו לב כי גם האורגזמה עלולה להגיע מוקדם מהצפוי.

אין דבר יותר מספק מאשר זיון לאחר שעבדתם קשה בחדר כושר. זה יאפשר לכם להפעיל עוד קצת את השרירים ואולי גם בטווחי תנועה אחרים. וזה יכול להיות גם טוב לסיבולת לב ריאה. אבל יותר מכל זה טוב להנאה שלכם. תוכלו להרגיש רגועים ואולי לתפוס תנומה קלה לאחר הזיון, הרי חשוב לנוח לאחר אימון.

ואם אין לכם חברה ולא תפסתם אף אחת במכון, תמיד ניתן לעשות זאת עם הבחורות בדירות דיסקרטיות בירושלים. שם תוכלו לעשות גם את המקלחת הנעימה וליהנות מאירוח טוב ופורקן של כל הגבריות המתפרצת שלכם. אלו הם החיים הטובים.

בלוג סקס אהוב אותי כתבות נוספות

חינוך לשעבר: מדריך מקיף לעתיד בריא

חינוך לשעבר: מדריך מקיף לעתיד בריא

חינוך מיני הוא מרכיב קריטי בחינוך מקיף לצעירים. זהו נושא רגיש אך הכרחי שמטרתו להקנות ידע והבנה של המיניות האנושית, כולל היבטים רגשיים, פיזיים…

לחקור את העולם של נערות ליווי: מבט מבפנים על המקצוע החידתי והשנוי במחלוקת

לחקור את העולם של נערות ליווי: מבט מבפנים על המקצוע החידתי והשנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או מלוות, היו נושא של קסם, סקרנות ומחלוקת במשך עשרות שנים. נשים אלה, המספקות חברות ומציעות את זמנן…

הביקוש לנערות ליווי: מבט מקרוב על עולמן של בנות לוויה ברמה גבוהה

הביקוש לנערות ליווי: מבט מקרוב על עולמן של בנות לוויה ברמה גבוהה

המונח "נערות ליווי" עשוי להעלות דימויים של פעילות בלתי חוקית ולא מוסרית, אך במציאות, עולם שירותי הליווי המקצועיים מורכב ומגוון הרבה יותר. נשים אלה…