בלוג סקס אהוב אותי

טנטרה: סקירה מקיפה של התרגול הרוחני ההודי העתיק

טנטרה: סקירה מקיפה של התרגול הרוחני ההודי העתיק

345 מילים

טנטרה היא תרגול רוחני הודי עתיק הקשור קשר הדוק עם מסורות ההינדואיזם. הוא מבוסס על המילה שיזוף בסנסקריט, שפירושה "למתוח" או "להרחיב". טנטרה היא תרגול עתיק יומין של איזון האנרגיה של הפרט על ידי טיפוח מודעות, יצירת חיבור פנימי למקור הידע והכוח.

טנטרה שואפת לספק שחרור רוחני באמצעות פירוק גבולות האגו והיצמדות לאובייקטים חומריים. זה מאפשר למתרגלים לחוות אחדות עם הכוח הגבוה ביותר, הידוע גם בשם פאראמה שיווה או העצמי העליון. התרגול כרוך בשימוש בתרגילים פיזיים, מנטליים ורוחניים כדי להרחיב את המודעות ולפתוח ערוצים חדשים לשיפור עצמי ולהבנה טובה יותר של הכוח האלוהי. טנטרה כוללת חמישה ענפים, המבוססים על חמשת יסודות הקיום: אדמה, אש, אוויר, מים וחלל.

ההיסטוריה של טנטרה ניתן לעקוב אלפי שנים אחורה, שמקורו טקסטים וודיים עתיקים כגון ריג וודה ו Upanishads. עם זאת, הטקסט המקיף הראשון על טנטרה נכתב על ידי siddha Matsyendranath במאה האחת-עשרה. במאה השתים-עשרה פורסמו שתי יצירות חשובות נוספות, הטנטרלוקה והפנצ'דאסי. טקסטים אלה תיארו באופן מקיף את ההיבטים הפילוסופיים והמעשיים של התרגול, כולל הטקסים והטקסים הנהוגים עד היום.

הטנטרה המודרנית, הידועה גם בשם ניאו-טנטרה, מבוססת על טנטרה מסורתית וכוללת דגש רב יותר על היבטים פיזיים ורגשיים. זה כבר פופולרי על ידי כמה מורים רוחניים בינלאומיים המאמינים כי ניתן להשתמש בו כדי לשפר את כל תחומי החיים. מורים מודרניים רבים מתמקדים ביצירת סביבות בטוחות ונוחות, תוך סיוע לאנשים להיות מודעים לאופן שבו רגשותיהם משפיעים על מצבם הפיזי והנפשי. תרגולים כגון יוגה, שירה, מדיטציה ועיסוי משמשים לעתים קרובות כדי להגביר את הרווחה הפיזית והרגשית.

מתרגלי טנטרה מאמינים בכוחם של טקסים מקודשים ומנטרות לטפח התעוררות רוחנית. הדמיות וסמלים משמשים גם כדי להגביר את המודעות ולעזור למתרגלים להתחבר לאנרגיה הרוחנית שלהם. תרגולים אחרים כגון עבודת נשימה ומצבי תודעה משתנים עשויים לשמש גם כחלק מתרגול טנטרי. על ידי טיפוח מודעות באמצעות תרגול, מתרגלים מאמינים שהם יכולים לחוות רמות גבוהות יותר של הארה רוחנית.
אתר מומלץ www.midnight-prod.com

טנטרה יכולה לשמש כדי לעזור לאנשים להגיע לרמות גבוהות יותר של צמיחה אישית ורוחנית, כמו גם כדי לשפר את ההערכה העצמית ואת מערכות היחסים. כתרגול, הוא הופך פופולרי יותר ויותר ושולב בהיבטים רבים של חיי היומיום. עם הדרכה והדרכה נכונה, מתרגלי טנטרה יכולים להעמיק את הבנתם את עולם הרוח ולהיפתח לעוצמתו.

בלוג סקס אהוב אותי כתבות נוספות

בעלי כנף: לחקור את העולם המרגש של אי-מונוגמיה בהסכמה

בעלי כנף: לחקור את העולם המרגש של אי-מונוגמיה בהסכמה

סווינגרים. סביר להניח שהמילה מעלה מגוון תגובות ודימויים במוחם של אנשים. עבור חלק, זה עשוי להזכיר אורח חיים מרגש והרפתקני, בעוד עבור אחרים, זה…

חינוך לשעבר: מדריך מקיף לעתיד בריא

חינוך לשעבר: מדריך מקיף לעתיד בריא

חינוך מיני הוא מרכיב קריטי בחינוך מקיף לצעירים. זהו נושא רגיש אך הכרחי שמטרתו להקנות ידע והבנה של המיניות האנושית, כולל היבטים רגשיים, פיזיים…

לחקור את העולם של נערות ליווי: מבט מבפנים על המקצוע החידתי והשנוי במחלוקת

לחקור את העולם של נערות ליווי: מבט מבפנים על המקצוע החידתי והשנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או מלוות, היו נושא של קסם, סקרנות ומחלוקת במשך עשרות שנים. נשים אלה, המספקות חברות ומציעות את זמנן…